Friday, May 30, 2008

Generasi ketiga KIKOM berjanji akan meneruskan perjuangan generasi pertama.


Perhimpunan tahunan keluarga KIKOM yang diadakan selama 3 hari bermula pada 30 Mei 2008 di Kem Kenari, Yan telah dihaziri lebih kurang seramai 200 ahli dari seluruh negara. Pada malam pertama telah diadakan Forum Keluarga yang bertajuk "Proud To Be KIKOM members" telah dipengerusikan oleh Ahmad Faiz Mazlan dan pesertanya terdiri dari Alia bt Dr Jamil, Hazirah bt Mohd Zahir, Izatul bt Ismail, Azim Mohd Zahir, Mohd Hadri bin Mazlan dan Muhaimin bin Dr Jamil.

Para panel yang terdiri dari generasi ketiga KIKOM telah berbincang bagaimana untuk menguatkan keluarga KIKOM dan rumusannya mereka berjanji akan meneruskan perjuangan KIKOM yang telah diasaskan oleh Pak Ngah Mahmud hj Abdullah pada tahun 1960.

5 comments:

izatul said...

Assalamualaikum...

InsyaALLAH, moga generasi ketiga dan seterusnya dapat meneruskan perjuangan genarasi pertama.. Rs bangga dan bertuah kerana menjadi salah seorang dari ahli keluarga KIKOM... Moga kikom dapat melahirkan individu2 yang berilmu, dapat memberi sumbangan kepada bangsa dan negara serta dirahmati ALLAH di dunia dan di akhirat... AMIN..

azim said...
This comment has been removed by the author.
ThE MazLansoNs said...

Satu hari nanti.. generasi pewaris KIKOM akan menjadi orang penting di negara ini(somebody).. ini adalah 1 doa dan keyakinan..
jadi kita semua kenalah berbakti pada keluarga kita, KIKOM yg selama ni turut membesarkan kita..
dengan itu kita semua tidak putus hubungan dan ikatan kekeluargaan kita akan menjadi sangat erat..
saudara azim..anda sgt berbakat. salah 1 sebab kebanggan KIKOM adalah adanya Azim..dan KIKOM ada bintang baru..Cik Izatul anda jadi terus la penceramah tetap KIKOM ya..

catchmazlan said...

Slogan baru KIKOM "Anda Bahagia anak Bahagia. Anak bahagia Keluarga Bahagia" Minta pendapat ahli2. Logo dan gambar lain macam mana?

ThE MazLansoNs said...

ok..terima kasih kepada pak long mazlan atas slogan itu.

kita akan ushakan untuk logo dan gambar lain..
kita juga mahu ahli keluarga kikom lain turut sama untuk mencurahkan bakat dalam penciptaan logo kikom kita..

pertandingan ini akan angah iklankan tidak lama lagi..

jadi penyertaan penuh diharapkan..
tunguuuuuu...